petek, 2. junij 2017

zlat junij

Pozdravljeni,

tokrat že v junij, v moj najljubši. Prepoln dni, ki ponujajo, prepoln sonca, užitka, drobnih stiskov in prve hladne osvežitve. Poln druženja, piknikov, hladnih piv in okusnih jagod ter češenj. Poln življenja. Junij. In začel se je v točno takšnem žaru. Nasmehom do ušes in polnim telesom navdušenja in vzhičenja. Zopet s tisto željo po ustavrjanju in sanjarjenju skozi objektiv in potem naposled tudi skozi tale blog. Če bi lahko sedela tukaj ves dan bi se morda utegnilo pripetiti, da bi tale blog buhtel tudi od besed. Zdi se mi, da bi ga zlahka v celoti popisala. Da bi v besedah za trenutek izgubila in jim dovolila, da me popeljejo skozi pripovedovanje. O smislu in življenju. Morda le o uživanju in srčnosti. Morda pa le o kakšni majhni ustvarjalni filozofiji. Ampak, celega dneva žal nimam, zato bom zopet to delo prepustila fotografijam. Da povedo, kaj je smisel in kaj srčnost. Da povedo nekaj kar jaz ne vem opisati z besedami. Da ujamejo moja čustva,ki jih niti sama ne razumem. Jim včasih ne prisluhnem. Včasih nanje pozabim. Vendar preko prelivanaja svetlobe jih ne morem skriti. Razkrivajo tiste drobce v meni, ki jih svetu tako dobro prikrivam. In zato jih imam tako rada. Jih tako rada ustvarjam in jim posvetim toliko časa. In naposled pred mano so zopet stale tiste konjske duše, ki me vedno znova in znova navdihnejo. Uživajte.



Impressive Gold boy PL aka Goldie je star že več kot mesec dni. Pridno raste se razvija. In predvsem vedno lepši postaja. In vedno bolj mi raste k srcu.






































In ona, brez katere ne gre. Moja majhna, sedaj že velika punčka. Thunder Dot Ernesta.




Naj vas junij razvaja. Naj vas popelje v najboljše poletje do sedaj. Naj bo čarobno. Naj bo posebno in srečno. Pa lep sončni pozdrav! 

Vaša Tajda

Ni komentarjev:

Objavite komentar